castres

Milyen itt az élet Franciaországban. Szóljon mindazoknak akiket szeretek, beleértve saját magamat is....

Friss topikok

  • adri: ezt a blogot is megneztem. kar hogy nem irsz tobbet, erdekesek az irasaid. (2008.10.10. 21:09) Újra az első lecke
  • Gál Szilvia: "A jelenlétemmel teremtem a jövőmet." Ezt nagyon szépen írtad, és szerintem ebben van az igazság. ... (2008.04.21. 12:10) elszállás
  • gabcs: na de most hol vagytok?? gabcsa (2008.03.15. 13:28) Kékfény
  • Gál Szilvia: De jó Benneteket látni! (2008.02.08. 09:29) Familia Pyrenee
  • gabcs: hát nem tudom..én akkor ellentmondok. nekem london sokkal barátságosabb volt, igaz, kb 10 éve volt... (2008.02.07. 13:45) kényszerneurózis

HTML

vallomás, vagy könyörgés?

2008.01.23. 17:12 | ancs | Szólj hozzá!

Te ihlet! Mitől függ, hogy meglátogatsz, vagy felém sem nézel hetekig? Égek a vágytól, hogy öleljelek. Karjaidban elfelejtem magam, az éber őrzőket elrettented. Benned lelem meg bensőbb lényemet, más világ vagy, én is más leszek. Éjjel jössz, vagy éjt hozol, de a nappal sosem találkozol. Egy pillanat, amit adsz és abba kell, hogy beleférjek. Érzem menni készülsz. hajnalodik. A régi úr persze mindig visszafogad, tudja ő, hogy csak várnia kell, mert nélküle te sem vagy, engem pedig rabszolgájának tart, kivel kegyet gyakorolhat. Óh, mit tegyek, hogy ne múljon a hatás! Hogy állapottá válj! Bőröm alá bújnék, hogy megidézzelek. Ne hagyj itt börtönömben, ahol minden pontos és kiszámítható. Mi az varázsszó, ami megnyitja kapuid? Visszhangok fejemben, lassan szavakká válnak: kell, hogy a tested tekintsd csodának, s nem holmi tárgynak.

A bejegyzés trackback címe:

https://castres.blog.hu/api/trackback/id/tr28308873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása