castres

Milyen itt az élet Franciaországban. Szóljon mindazoknak akiket szeretek, beleértve saját magamat is....

Friss topikok

  • adri: ezt a blogot is megneztem. kar hogy nem irsz tobbet, erdekesek az irasaid. (2008.10.10. 21:09) Újra az első lecke
  • Gál Szilvia: "A jelenlétemmel teremtem a jövőmet." Ezt nagyon szépen írtad, és szerintem ebben van az igazság. ... (2008.04.21. 12:10) elszállás
  • gabcs: na de most hol vagytok?? gabcsa (2008.03.15. 13:28) Kékfény
  • Gál Szilvia: De jó Benneteket látni! (2008.02.08. 09:29) Familia Pyrenee
  • gabcs: hát nem tudom..én akkor ellentmondok. nekem london sokkal barátságosabb volt, igaz, kb 10 éve volt... (2008.02.07. 13:45) kényszerneurózis

HTML

Újra az első lecke

2008.06.06. 15:15 | ancs | 3 komment

Ez térített magamhoz, hogy mit is csinálok valójában: "I do not want to foresee the future. I am concerned with taking care of the present. God has given me no control over the moment following." (Gandhi) Stay in the present as much as possible, and be accepting. When you are in the present moment you don't worry about the next moment. And the resistance to action comes from imagining negative future consequences Belegabalyodtam egy lakásba, amit nagyon szerettem volna. De hát ragaszkodom valami olyanhoz, ami meg sincs és siratom az elvesztését??? Abszurd. És ez az érzés képes teljesen eluralkodni rajtam és gátat vetni a teremtő energiáknak. Ez az önpusztítás, és ezt kizárólag én csinálom magammal. És ez annak a jele, hogy nem tisztelem és értékelem önmagamat. És ezáltal épp a szabad teremtésnek nem jut hely magam körül.

A bejegyzés trackback címe:

https://castres.blog.hu/api/trackback/id/tr4506916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dragica 2008.06.09. 11:33:51

ez biztosan így van, de azért ne légy túl szigorú magadhoz. lehet, hogy ezeket a gondolatokat csak egy gandhi képes igazán magáévá tenni. én biztos nem. azért, hogy van benned némi biztonságra törekvés, az nem rögtön az ön el nem fogadás bizonyítéka. basszús, hát emberek vagyunk, vagy mi...

essz · http://bubukedves.blog.hu 2008.09.17. 13:18:36

én ezt is nézegetem, de sehol semmi!!!
híreket akarok!
pusssz
mindig más
de gabcs

adri 2008.10.10. 21:09:55

ezt a blogot is megneztem. kar hogy nem irsz tobbet, erdekesek az irasaid.
süti beállítások módosítása