castres

Milyen itt az élet Franciaországban. Szóljon mindazoknak akiket szeretek, beleértve saját magamat is....

Friss topikok

  • adri: ezt a blogot is megneztem. kar hogy nem irsz tobbet, erdekesek az irasaid. (2008.10.10. 21:09) Újra az első lecke
  • Gál Szilvia: "A jelenlétemmel teremtem a jövőmet." Ezt nagyon szépen írtad, és szerintem ebben van az igazság. ... (2008.04.21. 12:10) elszállás
  • gabcs: na de most hol vagytok?? gabcsa (2008.03.15. 13:28) Kékfény
  • Gál Szilvia: De jó Benneteket látni! (2008.02.08. 09:29) Familia Pyrenee
  • gabcs: hát nem tudom..én akkor ellentmondok. nekem london sokkal barátságosabb volt, igaz, kb 10 éve volt... (2008.02.07. 13:45) kényszerneurózis

HTML

Táncosként vidéken

2007.12.14. 14:59 | ancs | Szólj hozzá!

Christine Urbano, rajong Budapestért. Amikor először találkoztam vele, még nem tudtam, hogy ebben a rajongásban van egy jó adag elvágyódás. A táncóra után fáradtan, inkább unottan ült le az öltözőbe. óvatosan megkérdezte, hogy tetszik a város. Amikor mondtam, hogy igen, szuper, fájdalom ült ki az arcára. Hm. akkor értettem meg, hogy ide jönni egy évre egészen más, mint itt élni száműzöttként. Persze, hogy nincs közönség, együtt gondolkodó emberek, hogy ebben a városban középszerűség van. itt él létrehozott egy tánciskolát, mert nem tehetett mást. Jár Tolulouse-ba és a környező városokba, ahogy tud, hogy táncosokkal legyen körülvéve, hogy alkossanak. Egy olyan nő, akiben van tűz és erő, itt szikkadozik......találkozott velem és Budapesttel. nem is engem lát, hanem Budapestet.....a szabadulást, az életet, az áramlást, a mozgást.....

A bejegyzés trackback címe:

https://castres.blog.hu/api/trackback/id/tr73263915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása